
"Specjaliści" z branży designerskiej, PR, reklamowej, brandingowej, drobiarskiej, spirytusowej i rolnicy wieszają psy na zaprezentowanej dziś nowej identyfikacji Euro 2012. Że nie zrozumiałe, przeładowane, pro-ukraińskie, nie z czekolady i że nie ma w nim krzyża i odniesienia do chrześcijańskich korzeni Europy. Dla mnie produkt wymyślony przez biuro z Lizbony jest bardzo smaczny. Bezpretensjonalne przeniesienie do bajkowego klimatu zaczarowanego lasu, krasnoludków, magii, czarnoksiężników, elfów. Zaprezentowana inspiracja w formie spotu tylko potwierdziła moje przypuszczenia co do sensu loga. Jak oglądam ten klip to zaraz na myśl przychodzą mi gry z serii Herosi - gdzie trolle pija magiczną wodę z zaczarowanego źródła. Przesłanie jest proste - futbol to magia, radość - no bo kto by pomyślał parę lat wstecz, że za kilka lat młode demokracje (ukształtowana i wykuwająca się) będą organizować największą imprezę sportową po IO i WC.

Obejrzyjcie koniecznie poniższy spot
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dodaliście komentarz - Niesforni jesteście !